Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Pararatsastajien simulaattori ja istuntaleiri

Heips!

Olin siis tosiaan sappeella leirillä lokakuun alussa, pararatsastajien simulaattori & istuntaleirillä. 

Ekana päivänä oli mulla 30min simulaattoritunti ja sit kokeiltiin heppoja. Kokeilin Aksua ja Genttiä, kumpikaan ei ollu mulle se ns sopivin, Aksulla oli kauhee ravi ja Gent oli älyttömän laiska, et ei raippa auttanu yhtään. 

Sitten oli jo ilta, vietettiin yhdessä aikaa muiden kanssa ja hengailtiin.
Ja iltaa kohden mentiin nukkumaan. 

Aamulla oli ratsastukset 9-12 välillä, mulla oli tunti 10-11 ja menin Aksulla.
Aksu oli muuten kiva, mutta ravi oli tosi outoa ja se aina teki ihme kiihdytyksen kesken ravin, jolloin vähän aina horjahdin. 

Sitten kokeilin Vennua, joka oli mulle kuin unelma. 
Tämän jälkeen mulla oli simulaattoritunti ja sen jälkeen olikin jo lounas aika. 
Ja koko loppupäivä sitten olikin vapaata oleskelua. 
Illalla oli sauna ja poreallas. 

Vikana päivänä menin sitten ratsastustunnin Vennulla, joka oli niin ihana. 
Loppuvaiheessa tuntia sain mennä maneesin toiseenpäähän tekee omia juttuja, kun muut laukkasi. Tein väistöjä ja ympyrätyöskentelyä. Vennu oli niissä aivan SUPER! 
Tämän jälkeen olikin sitten lounas ja lähettiin kotia kohden. 

Leiristä jäi hyvä fiilis ja sai uusia vinkkejä tulevaan! 

Simo

Aksu

Vennu

Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!