Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Extratunti 26.5 Benkulla

Heippa!

Olin extratunnilla Benkulla pitkästä aikaan, se oli koulutunti. 
Sillä tunnilla sattui ja tapahtui kaikkea. 

Olin jo selässä ja tehnyt pari kierrosta niin menin J:n luo pidentämään jalustimia, niin J:lla oli kädessä sellanen juotava jugurttipullo vihreä-valkoinen. Benkku näki sen niin,se ei suostunut menemään J:n luo vaikka miten pyysi. 
Lopulta yksi toisen tuntilaisen mamma tuli jeesimään ja talutti Benkun J:n luo. 
Saatiin sitten lopuksi pidennettyä jalkkareita. 

Sitten meillä oli tunnin aiheena avot, ja mä olin niin hukassa Benkun kanssa kun en ollut pitkään aikaan mennyt sillä. Saatiin tunnin aikana 1 ainoa hyvä avo taivutus :D
Benkku vähän kammoksui joitain kohtia päädyissä. 
Otin lopuksi laukkaa pari kertaa pitkiä sivuja niin niissä meni tosi hyvin. 

Kuvia ei ole, koska olin yksin tallilla. 


- Ninnu

Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!