Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Mietiskelyä


Heippa!

Vähän jäänyt tämä blogin kirjoittaminen, on tapahtunut kaikenlaista tässä loppu keväällä sekä kesällä . 

Kevät ja kesä on kulunut kotipiireissä sekä kisoissa, ratsastaen, kouluttaen, koulussa ja töissä. 



6.5 minulla oli ekat koulukisat (harkkakisat) ja menin hevoshullun taitoradan Galilla. Tässä luokassa ei ollut sijoituksia, vaan kaikki sai palkinnot. 

kisojen tulokset



9.5 täytin pyöreitä vuosia eli 20v . 

25-27.5 olin Hangossa apuohjaajana Nuorisoneuvoston leirillä . Keskellä merta oltiin .

1.6 mulla oli synttärilahja maasto Tavelassa, menin Wadolla ja oli mahtavaa päästä kattoo Tavelan hienoja harjumaastoja. 

9.6 oli Tuurissa koiranäyttelyt, saatiin Gismon kanssa avoimissa EH. 

Olin sitten kesäkuun lopun navetassa töissä, ruokin lehmät, tein paskatöitä, juotin
vasikoita.

Pikkuvasikka


6-8.7 olin ystäväni ja hänen koiransa kanssa Pärnussa näyttelyissä, Gismo oli molempina päivinä luokan 4 eli ERI4.

    
Pärnussa meidän majapaikan maisema
Henkka + Gismo Pärnussa


14.7 olin Suskin tallilla ratsastamassa, menin sellaisella Prinsessa-ponilla, joka oli aivan ihana, kuulias ja omalla moottorilla toimiva. Samana päivänä käytiin Gismon kanssa moikkaamassa vanhuksia vanhaintalossa. 

Muuten tiistaisin olen käynyt tunneilla ratsastamassa, olen mennyt Galilla paljon sitten Liinulla, Masalla ja nyt viimeksi menin Maisalla, joka oli aivan ihana <3.
Hänellä oli omaa moottoria ja hän oli tasainen, kiltti ja kuunteleva.


Gali+mä
tunti maneesissa


Jouduin lopettamaan eläintenhoitajalinjalla, yksien ihmisten takia, joten nyt pääsin viime viikolla opiskelemaan takaisin liiketalouden puolelle Kankaanpäähän.
Onneksi kestää vain 1-2 vuotta, kun olen jo jouluna käynyt siitä sen asiakaspalvelu osion. 

Gismolla oli 14.8 eläinlääkäri, kun hänellä ilmeni anaalirauhasten tulehdus, joten hänellä on nyt lääkekuuri. Toivottavasti ei tule enään samaa ongelmaa. 

Ensi viikolla olisi koulua ensimmäistä päivää kun pääsin nyt aloittamaan syyskuun alkuun asti niin keskiviikkoisin tälläistä kurssia kuin Tuloksellinen toiminta. 
Sitten syyskuun alussa alkaa kunnon kouluviikot, MA, KE, TO koululla ja TI & PE työpaikalla. 
Hain nyt Porin Riding Sport ky, kauppaan sekä Ulvilaan Ihanaiset.fi verkkokauppaan työharjoitteluun. Toivottavasti pääsen jompaankumpaan. Kumpikin kävisi, sillä kuitenkin joudun käymään Porissa autokoulun viimeisen osan sekä siellä olisi tulossa minulle 2 vuokraponia, 115cm poni sekä 140cm poni . 

Ensi viikolla ei ole ratsastustuntia, kun meillä tallilla tehdään uusia lattioita eli betonitöitä. Mutta sen viikon viikonloppuna on Ypäjän hevosopistolla Minileiri, Pararatsastajille la-su. Odotan sitä innolla, sillä meitä on ohjaamassa ohjaaja-opiskelijoita ja pääsee nauttimaan leireilystä. 
Perjantaina menen jo sinnepäin ja pääsen luultavammin vanhan tallini tunnille
ja käyn moikkaamassa tuttuja. Gismokin pääsee mukaan. 
Ja sitten lauantaina alkaa leiri <3  
Kuvia yritetään ottaa paljon ja muutakin materiaaliakin. 

Tulipas tästä pitkä teksti mutta mietin tässä blogin sisältöjen aiheen ja bannerin muuttamista, joten kysyn teiltä, mitä te toivoisitte teksteiltä, nimestä ja muista blogiin liittyvistä asioista? (kommentoikaa mitä mieleen tulee)

Mutta palailen kirjoittamisen pariin tässä parin viikon sisään, kun leiri on käyty. 

Syksy terveisin
Ninnu


 

Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!