Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Heppailuu ja falea pitkäst aikaa!!

Moikka taas!!


Oon ollu ny 3 krt falessa, 28.2 jolloin oli G-ilta jossa pelailtiin lautapelejä, wii:tä ja pleikkaa.
14.3 olin työjaossa ja pääsin Lakua hoitaa joka oli mun palkkio kun pesin ja hoidin kaikki astiat. :)
ja viimeks 20.3 olin fales nii olin kilien kaa koko ajan, ne oli nii ihaniii... <3

Ja ny toisee aiheesee:
Romeo

RATSASTUS 21.3

Menin maailman ihanimmalla hepalla Romeolla joka oli todella ihana ratsastessa. Hoitaessa se oli aika äksy mut sit tottu muhu ja halus vaa laittaa turpaansa mun kasvoille eli hellyyden kipeä.. <3
Ratsastaessa oli todella reipas!! Lähti helposti raviin ja totuin aikas nopeesti sen raviin. Tehtii etuosakäännöksii. Ekal kerral ei oikee Romeo tajunnu mut sit ku tehtii ainaki 2 kertaa nii tajus ja kolmas meni todella hyvin.. Varmaa meen jatkossa Romeolla tai sil Rosiksel joka on nii laiska XD..

Täs tää postaus oliki, kiitti ku luit :D

T. Ninnu

Kommentit

  1. Sinut on haastettu!

    http://myworldisyourdream.blogspot.fi/2014/03/haaste.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei!
Kommentit ovat kivoja lukea, laitathan kohteliaisuuden vuoksi nimesi jos sinulla ei ole google tiliä.
Olen pararatsastaja, joten ratsastustapani on erilaista kuin normaalisti. Kiitos!

Suositut tekstit

Kävijät!