Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Heppailua ja laiskottelua!

Moi ja pitkästä aikaaa!!

Oon ollu ny harvoin Fallkullassa mutta yritän ottaa itteeni niskasta kiinni ja mennä sinne kun ensi viikolla on Yllikki vuohella laskettu aika. Jee Kilejä!!

Olen ollu 3-4 krt Ratsutila Wikneris ratsastamassa. Mul on ollu joka kerta Rosis poni josta on kuvii tääl blogissa. Nyt oon viime aikoina uskaltanu ravaa kunnol ilma et mä alan pitää satulasta kii. :) HYVÄ MINÄ!
Rosis on siis welsh poni joka on aika itsepäinen ja hömelö. Ratsastaessa se on joskus reipas ja joskus todella laiskana jolloin pysähtelee. Ny 21.2 Rosis oli itsepäinen kun käynnissä pysähteli koko ajan mutta ravissa innostui!! Olis halunnu mennä ravii koko ajan.
Kuvii en ole pystyny ottaa ku joko kamera on jäänyt kotii tai sit ei oo ollu kuvaajaa.

No, täs tää olikin!

Yritän kirjoittaa ens viikon fale käynnistä ... Kuha muistan tai jaksan..

Siihen asti NÄKEMISIIN!


Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!