Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Falen kevätkausi pyörähtää käyntiin perjantaina! kaikkee muutaki on tulos!!!

Jee! Meen perjantaina faleen, ja myös lauantaina ku oli yks tyyppi ilmottanu ittensä 2 kertaa nii mä sain sen vikan paikan!
Loman aikana oon ollu kotona, ystävän luona Kouvolassa ja käytiin siel kattoo ravihevosia. Syöteltiin niille porkkanoita! Niin ihania oli! Sain joululahjaks kaikkee ihanaa mm. leivontajuttui...... Tänä vuonna alkaa mulla ehkä kesätyötki jos saan paikan. Oon aatellut hakea Fallkullaan, nuorisopuistoo tai sit korkeesaareen. Myös kesän hartain toive ois päästä Ypäjän hevosopiston Ravileirille. (Hinta 370€.) No kevääl mä lähen luokan kanssa Rhodokselle!! Viikoks- eli 11.5-18.5. No, täs tammikuun lopus meen The 69 Eyesin keikalle , sellosaliin .. JEE!!
Oon ny tilannu Bannerii ja siin sit kestää kauan koska mua ennen on 15 asiakasta jotka haluu myös.
Eli uus banneri tulee jossainvaihees. No täs tää oliki , laitan tähä vähä kuvii kesält.. .













Säästän kameraan joko olympus pen e-pm1 tai sit käytettyyn nikon D3100.. molemmat on alle 200e 


Kommentit

  1. Vitsit sul on nätti tukka! Ihanat kiharat ♥ Käy kateeks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on ollu koko elämäni aikana tälläne paksu suomalainen tukka <333 kiitti!!!

      Poista

Lähetä kommentti

Hei!
Kommentit ovat kivoja lukea, laitathan kohteliaisuuden vuoksi nimesi jos sinulla ei ole google tiliä.
Olen pararatsastaja, joten ratsastustapani on erilaista kuin normaalisti. Kiitos!

Suositut tekstit

Kävijät!