Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Falea ja muutakin...

Elikkäs oon ollu fales taas ja 8.3 näin ekaa kertaa kaikkien vuohten kilit ku olin viimeks 1.3 siel nii oli syntyny yhdelt vuohelt 2 kiliä.
No, sillo 8.3 olin kileissä ja tehtii aluks haastatteluit Falen blogiin jossa mä olin tietenki haastateltava. Kandee käydä kattoo se: os. on http://fallkulla.nettiareena.fi/2013/03/08/haastattelussa-fallkullan-nuoret/

No, kilit sinä iltana oli nii ihkui ja Anelman pukkikili tykkäs olla mun sylis ku oli nii lämmin se mun syli. Ja oli siin jotain 15min. 
Kuvii kileist.. ::
:)

Kuttukili

Pukkikili
                                        
Mä ja pukkikili

 Arvaattekos kuka tuossa on ??





No tietenki tämä neiti pupu!!






 Tää on kuva horse Fair messuilt ja nää alpakat oli nii ihaniii <3 <3


Eli arvaatte et olin Horse Fair messuil

No, siel olin melke koko ajan n. 4 h hevospuolel.. välil kävin kamera ja kuva messuil..
Ei tullu lisää kuvii sielt ku unohdi ja vast ku otin näist nii oltii jo 15min pääst lähdös..
Osallistuin ainakin 15 arvontaa.. mm. Ratsastustuntiarvontaa joka on Sipoossa..
sen tallin web os. on : http://www.savijarvigard.com/

Pääsin viikko sit Vuohi ja Lammas kurssin läpi ja 15.3 ois sit Kanikurssi.. :) Sen varmast pääsen läpi..


Ei täs muuta_-

T. Ninnu


Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!