Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Moiii!!!

Täs tulee kuvii Rosiksest :

Mä ja Rosis ekana kertana... En saanu sillo mennä yksin.

Rosis eka kerta.




Sit oon ollu pari kertaa Qinas (Falen uus poni joka tuli 15.10. ) ei nii uus...)Syyslomal olin 2 kertaa Qinas..

Olin sit HIHS:issä .. kuvii tulee!! (HIHS on Helsinki International Horse Show)

Sori jos on huono laatune.

Tos piti olla vaa nopee ottaa kuvaa ku oli nii nopeit.. tos vaa sain hyvii kuvii.. . :-D



Ja sit olin Elma messuil eile 9.11. Ruokin vuohet , Oona ruokki lehmät, Jasmin ankat ja Saara possukat! <3 Olin Fales 2.11 kauhurastiradas. Oli nii hauska! ! Hilla lehmä ei voittanu Miss Elmaa... Vaa joku todel läski lehmä..
Meen taas Apassionataa v. 2013 Tää olis mun 4 tai 5 kerta.

Täs oli tää teksti! Nähäää !!

Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!