Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Ostoksia, kesän viettoa ja blogin päivittelyä!!

Moikka!
En oo nyt ehtinyt hirveest kirjoitella tänne mitään mutta tänään otin niskasta kiinni ja sanoin et tänään teen blogitekstin!
Elikkäs; olin tänää Hööksissä ostoksilla ja ostin sieltä 155,10 eurolla kaikki tarvittavat varusteet itselleni :

CRW Seaton jodhpurit, 42,90e
CRW Madison Gaitersit (chapsit), 49,90e
Kouluraippa 17,50e, Ratsastussukat JH Ferrol 6,90e
ja Roeckl Lizy hanskat 37,90e

Kesästä ei hirveesti oo kerrottavaa, kuin että oon muuttanu nyt virallisesti Lauttasaareen omilleni ja sain koulupaikan Seurakuntaopistolta, Järvenpään kampukselta ja linja on : Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjauksen perustutkinto joka alkoi 10.8!! Oikeeest TÄÄ on se MUN ALA <3
Sit 8.8 alko autokouluki et syyskuun lopussa mul on kortti ja auto. 
Fallkullassa oon ollu pari kertaa ja en oo ollut nyt ratsastamassa kesätauon takia. Mut ens pe 19.8 alkaa tunnit ja mulla vaihtu tunnin ajankohta ja ryhmä, kivaahan se on ja hyvä koulun kannalta. 
Joulukuussa mahdollisesti mulle tulee koiranpentu joka on perhoskoira, se on mun joululahja <3 . Oon ottanut kasvattajiin yhteyttä ja yks on iha varma et tulis, mut ainahan ei voi onnistuu. Elikkäs tää olis sillee et ne koirat astutetaa nyt täs elo-syyskuun aikana ja jos tulee kantaviks nii joulukuuhu mennessä ois syntyneet ja luovutusiässä. 

No eipä tässä muuta, ainahan multa voi kysyy jos mielee juolahtaa jotain :) 

Terkuin Ninnu 

Kommentit

  1. Hyvä postaus ja ihania ostoksia!

    VastaaPoista
  2. Moikka.Olitpa tehnyt runsaasti hyviä hankintoja.
    Mukavaa kun opiskelusi on alkanut ja linja tuntuu jo nyt omalta ♡ Onnea autokoulun .
    Onhan iso asia että olet muuttanut omillesi
    kuten kerroit. Iloista sykysynalkua sinulle

    Blogiasi on kiva lukea. Terkuin !Maria

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus ja tosi kivoja ostoksia! Noi roeckl solar hanskat on ihan parhaat, jää hanskarajat saamatta kun noilla menee! Pitäisi ostaa itsellenikin nuo ensi kesäksi, niin ehkä rusketus menee käsiinkin! :D

    VastaaPoista
  4. Kiva tämmöne! B) onko noi chapsit ollu mimmoset? Hyvät? Oon ittelleni hankkimas meinaa joitakin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, sori kun vastaan vasta nyt, sillä huomasin juuri viestin. Eli noi on ollut erittäin hyvät ja tukevat! Siis ovat kovat, ei sellaset normi lötköpötkö chapsit :D

      Poista

Lähetä kommentti

Hei!
Kommentit ovat kivoja lukea, laitathan kohteliaisuuden vuoksi nimesi jos sinulla ei ole google tiliä.
Olen pararatsastaja, joten ratsastustapani on erilaista kuin normaalisti. Kiitos!

Suositut tekstit

Kävijät!