Tervetuloa seuraamaan pararatsastajan arkea! Löydät somekanavani tuolta oikean reunan sivupalkista, ikoneita painamalla :)

Hai hou rakkaat lukijat !

Anteeksi kun en ole päivittänyt blogia 4 kuukauteen, koska koulu vie aikaa ja on ollut muitakin ongelmia.

Hevoskerho yhä jatkuu ja on tullut uusi poni Make. Emme ole tässä talvella ratsastaneet / ajaneet kun jäässä kaikki paikat. Mutta 2.3 ja 9.3 ajoimme ja ratsastimme. 2.3 ajoimme ja otimme myös sukset mukaan, että voi ajaessa olla suksien päällä. Itse en tahtonut kokeilla. Aku oli ihan MAHTAVA silloin.
9.3 ratsastimme ja menin Pojulla, mikä oli huono kokemus, koska se on turbo kone. Ja oli epämukava ratsastaa.

Ratsastustunnitkin jatkuvat ja olen mennyt useimiten Monalla, mutta viimeksi (4.3) menin Rosiksella, joka testasi minua koko ajan. Se pysähteli ja iski laiskuus. Olen mennyt Rosiksella viimeksi v. 2014 lokakuussa.

Qinalla on ollut tässä alkuvuodesta kaviokuume, koska on aika lihava. Mutta on nyt parantunut heinien liottamisen avulla.

Olin 30-31.1 Apassionatassa, piti aluksi mennä molempina päivinä, mutta tuli muutos niin meninkin lauantaina. Tämävuotinen show oli todella vaikuttava ja hieno. Ostin sieltä söpön ison pehmolelun.

Olen miettinyt tekeväni Lifestyle-blogin, kun se olisi helpompaa, saisi uusia näkökulmia ja saisin nopeasti päivitettyä puhelimella. Toivoisin tähän ideaan, teidän mielipiteitänne, kiitos!

Tiesittekö että minun blogini löytää myös Facebookista samalla nimellä?

Kävin myös Horse Fair messuilla, kun voitin liput. Hain myös bloggaaja passia mutta en saanut.

Hyvää kevättä!!


Kommentit

Suositut tekstit

Kävijät!